2013. augusztus 8., csütörtök

Újra itt:Zöld&Piros&Korall És Zöld&Piros&Korall plusz1

Sziasztok ! Ne haragudjatok ,hogy nem voltam de nyári szünet alatt nagyon elfoglalt voltam alig ültem gépnél ... most is csak miattatok kapcsoltam be :) Hát remélem tetszeni fog :)

Elegáns (2) Korall
 Elegáns (2) Piros
 Elegáns (2) Zöld
 Nyári (2) Korall

 Nyári (2) Piros
 Nyári (2) Zöld
És a plusz 1 : Nyári (2) Pink Stílus Mánia
Hát remélem elnyerte a tetszéseteket :) Legyetek szívesek komizzatok ha tetszett ,vagy véleményt :) Köszönöm :) Sziasztok xoxo


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó összeállításokat tudsz csinálni :) Én a balogjaimhoz csak a te általad összeállításokat használom :) Siess a kövivel légy szí! Már nagyon várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh Örülök h tetszenek :) Arra kérnélek h akkor forrást jelölj :) Köszi előre is :) És sietek :)

      Törlés